En ny Outfit.

Hemma igen efter en liten shopping runda. Sladd sket jag i att köpa, den kan ligga hos Tobias mamma så jag väntar tills vi kollar där. Något pussel hittade vi inte heller så det får också vänta. Men! Ett par skor hittade jag i alla fall, och jag är så glad! Skit snygga boots, som jag tänker använda flitigt hela hösten. De kommer passa bra till kjolen som jag får hem om några veckor från HM's lager tillsammans med skärpet som också kommer därifrån. Nice!!! 

Så fort jag har fixat tillbaka min sladd så ska jag fixa en outfit bild.
Nu är det fotboll på tv så min blick ska riktas mot tv'n istället. Ha de finast!


Kommentarer
Postat av: - JenU

Svar - Låter ju super det =)

Jodå här är det bara fin fint =)

2010-08-22 @ 17:25:10
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

SV: härligt:)

Vad gör du då? ^^

2010-08-22 @ 22:55:10
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0