Ska man vara fin får man lida pin

Jahopp då sitter man här när man inte borde, istället borde jag göra mig klar för att dra in till stan. Rätt kläder är i alla fall på, men håret ska plattas och ansiktet ska sminkas. 

Idag fick jag snabbt träffa Manda som imorgon flyttar till Lund, jag kommer sakna henne så mycket. Jag har snart känt människan i ett år, men vi har under den korta tiden kommit mycket nära varandra. Vi båda vet vad det beror på, vi är mycket lika. Så det kommer bli tomt utan henne, en liten del av mig själv försvinner nästan. Men så fort hon skaffat eget ska jag ner till Lund och leva livet, man kan ju passa på är man aldrig kommer träffa folket i staden igen, hehe.

Nä nu går bussen om en timma nästan så jag måste verkligen göra mig klar. Ha en grym kväll!

 

Ha det bäst nu gullet. Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Sv: ohh jaa, den var riktigt smaskig! ^^

jo, min dag har varit helt ok, men även hos mig så är vädret trist och grått...och regnigt :/

2010-08-21 @ 19:49:06
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: NiKiTiA

sv. bara bra! :)

2010-08-21 @ 20:42:49
URL: http://nikitias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0