Gatan, ett favorit ställe som förvånar mig.

Nu sitter man i Gatan och gör vadå?

Jo man glor på sina vänners kort när de skriker till av avsky eller triumf.

Själv valde jag att ta fram datorn istället för att kunna läsa vad man kan göra i Vrsar.
Det är staden jag och mina väldigt fina vänner Frida och Nathalie ska till nästan direkt efter studenten.
Jag är så glad över att det blir av!

Imorgon blir de party, desamma gäller lördag. Söndag blir det jobb, för om jag ska iväg i sommar behöver jag pengar. För som sagt är jag pank!

 

Jag en en fotoplan på G, lördag blir det "klick"


Kommentarer
Postat av: joella

jag saknade er idag. :( en vanlig torsdag utan er är konstig. längtar till imorgon!

2010-01-28 @ 17:46:01
Postat av: Sandra

Som sagt, det har inte hänt någonting speciellt. Kände mig bara nere, en sådan känsla kan dra över en ibland.

2010-01-28 @ 19:11:30
URL: http://kokoronomahou.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0