Jag är den som ...

Lovet lider mot sitt slut, och det suger rent ut sagt! Dock får jag i alla fall en extra dag eftersom jag ska till tandläkarn på fredag. stöttar och hjälper men aldrig får tacken. Lovet har väl inte varit speciellt händelserikt, men man har i alla fall fått lite mer ordning på rummet. är i vägen och stör. Efter att man möblerat om lite blir faktiskt rummet som nytt och man trivs genast lite bättre. blir hemskickad eller lämnad ensam. När köket väl är renoverat, om inte innan, ska jag äntligen få en ny säng, som jag sagt tidigare är ett av benen av. Då passar jag på att skaffa en större säng, 1,40 blir det nog, Nice! är det tredje, femte, sjunde o.s.v Hjulet.


Glöm inte för helvete...!


Kommentarer
Postat av: din vän joella

<3

2010-01-05 @ 22:36:28
Postat av: joella

sv: hon är en sån som sms:ar väldans mkt ;)

2010-01-08 @ 10:49:32
Postat av: caroline

sv: hahahahha, jag verkar inte kunna få till det, jaja jag antar att det enda vi kan göra nu är att ändra den svenska ordboken, nu heter det tjol!



och <3!!!! du kan alltid ringa om du berhöver prata!

2010-01-08 @ 15:01:50
URL: http://hejbern.blogg.se/
Postat av: Manda

Haha tack för tipset ska tänka på det du!

2010-01-09 @ 16:05:17
URL: http://hjarterdamsroman.wordpress.com
Postat av: Manda

Haha tack för tipset ska tänka på det du!

2010-01-09 @ 16:05:56
URL: http://hjarterdamsroman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0