New 2010

Igår var jag med om min första julgransplundring. 
Vi var hembjudna hem till min gamelmoster för god mat och lite annat. Vi började med att dansa runt granen och det var längesen jag skrattade så mycket, alla såg något dumma ut när vi trängde oss ute på den lilla altanen. Direkt efter fick man ta sig en godispåse innan granen skulle slängas iväg (men vi upptäckte till vår stora förvåning att det var en plastgran, men the same shit säger jag bara).
Maten som åkte ner i magen var riktigt god och även det efterrätten. Till bord var vi alla mycket söta eftersom vi fått partyhattar, helt klart en sak jag kommer fixa till nästa fest!
Men bäst under kvällen var nog paketleken (inget jag orkar förklara nu och dessutom tror jag att de flesta kan den). för vad fick jag gå hem med om inte en flaska vin? Härligt säger jag då!

En annan ny upplevelse fick jag idag. Jag övningkörde nämligen för första gången. Det gick bättre än förväntat och dessutom tyckte jag det var roligt. Körkort, here I come!

 




Kommentarer
Postat av: Joella

Jag blev chockad angående två saker i ditt inlägg. 1) Jag har aldrig hört talas om julgransplundring! Men det låter sjukt kul. 2) DU ÖVNINGSKÖR? WUUT?? Duktig Lollo!! :D

2010-01-10 @ 18:57:56
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: joella

sv: trust me, jag tar tag i det...:P jag ska ta ännu mer tag i det snart, typ leta specifika resor! problemet är bara att alla andra är typ fattiga/har andra planer. carro är rätt så på iaf, så det är ju bra. :-) domme och lisette vill iaf, jag ska försöka övertala dem att ha råd...:P

2010-01-11 @ 23:06:38
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0