pluggfreak och betygsbehov

Jag vet inte vad som har hänt. Jag har pluggat sen klockan 10 i morse (då räknar jag in skolan, för det är ju trots allt plugg)
Men direkt när jag kom hem satte jag mig ner för att göra klart vissa grejer och direkt efter det började jag med reflektionen och den har jag suttit med nu i flera timmar och den är äntligen klar. Trodde jag tills jag skrev ett blogg inlägg på projektbloggen, då kom jag på en massa saker som jag missat.

Jag vet att reflektionen inte ska vara klar fören på onsdag klockan tolv. Men imorgon fyller jag år och jag ska spendera hela dagen i skolan och efter det ska jag hem till Tobias för att sova där vilket gör att jag inte kan plugga på förmiddagen heller. Dock är det helt kalrt värt!

Detta projektet har varit det helt klart roligaste och det helt klart mest påfrestande. Men jag är nöjd med resultatet och hoppas verkligen på ett MVG, har aldrig gjort det tidigare. Men i detta fall gör jag verkligen det och för första gången på år och dar kommer jag bli besviken om jag inte får det. 

Men nu! Tillbaka till pluggandet!


Jag vet, jag är ball! Dock saknar jag Skottland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0