En sista...

Godmorgon!
Vaknade av ett sms, men det var lugnt. För det var nog ett av de sista smsen på länge jag får från den människan. Det var min Solstråle som frågade om jag kunde hänga med in till stan där hon ska ta sin sista spruta innan sin långa resa (vaccin elelr nått sådant tror jag det är). Självklart hänger jag med, tar varje tillfälle jag får att umgås med henne! Ska sleepa hos henne inatt (inte för att det kommer bli mycket sömn) eftersom vi ska upp tidigt till Landvetter imorgon. Kommer nog bli en mysig sista kväll, får se till att det blir det.
Har lite grejor att fixa, vet bara inte riktigt hur jag ska hinna eller hur jag ska göra det, får komma på något! Vilket jag antagligen gör i sista minuten.
Nu blire frukost, min mage kurrrrrrar. Vilket den inte gör för sista gången.

Btw, idag kommer några av mina böcker!

 


Har kollat runt lite.
Kanske!

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Till och med sprutor blir mys med dig louise ! hihi

2009-08-10 @ 13:26:18
URL: http://hejbern.blogg.se/
Postat av: Julia

skaffa longboard? :D

2009-08-11 @ 18:43:39
URL: http://juliabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0