Låt dagarna gå.

Låt dagarna rusa, ser inte fram emot något de närmsta tre veckorna. Så istället kan vi väl bara hoppa över dem, men det är ju förstås omöjligt. 
Men sen! Om tre veckor blir det Grekland! Snälla låt dagarna rusa jag måste komma bort härifrån.

Blir en lugn kväll med min finaste väns mjukisbyxkor på benen. Blir nog till att titta på SUTUCD, va fult det var som förkortning! Men jag menar självklart So You Think You Can Dance. Ett mycket underhållande program! Men efter det blir det nog sängen för min del. Är trött och kan ju sova bort en del av tiden så går det lite fortare, eller det känns som det går fortare i alla fall. 
Tiden snabba dig!


Chania, Chrispy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0