Louise Louise Louise Louise

Till min förvåning har jag sovit ganska skönt. Trodde inte det skulle bli så då jag bara kunde sova på en sida, andra sidan av kroppen är inte riktigt hel nämligen. Usch va mörbulltad man känner sig! Haha, men slut på klagande.
Börjar 13.05 idag, helt onödigt. Kommer vara i skolan 1 timma och 20 minuter (tur att man bor nära skolan!) Ibland undrar man hur dem som gör schemat tänker. Kommer nog inte alls bli så att många skiter i den lektionen, absolut inte. Aja, kort dag är det och det är skönt. Hade tänkt fråga Frida om hon vill ta en fika eller liknande, har lite smått att fira. Får se hur det blir med den saken!

Har inte stigit upp ur sängen än, nog dags att göra det och äta lite frukost, känner mig faktistk lite hungrig.

Idag är det min namnsdag (Louise), så grattis till mig!
Haha, namnsdagar är så överskattat!

Kommentarer
Postat av: joella

idag var lektionen väldigt onödig. lärde mig ingenting hahahahaa. och linda är sämst måste jag säga.



grattis lollo! :D

2009-08-25 @ 20:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0