Mår bättre.

Hemkommer för inte alltför längesedan.
Rix Fm var la inte det bästa, men måste säga att se Agnes uppträda blir man riktigt glad av. Hon är en naturbegåvning och har faktiskt mycket sköna låtar. Men det var värt ändå, det var första gången sen min Solstråle åkte som jag träffade min finaste vän, och gud va mycket bättre jag mår redan. Han gör stor skillnad för mig, men han är ju trotsallt min bästa vän så det är nog inte så konstigt. 
Han berättade om hur han haft det på Way out West och han var mer än nöjd. Skönt att se att han fick något riktigt bra för pengarna. Det gör mig glad också.
Är nog ganska bestämt att jag ska köpa bräda nu, är båda taggad och inte. Men jag hoppas på det bästa.

Nu blir det film, sen sova och efter det SKOLA!


Mitt hjärta känns som det sitter lite mer på rätt plats nu

Kommentarer
Postat av: joella

naww söten! <3 det gör vi! 3 timmar kvar!

2009-08-17 @ 10:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0