Rutinen är tillbaka

Godmorgon!
Tro det eller ej men jag satta klockan på 10! Duktigt av mig tycker jag, speciellt då jag börjar 13. Men ändå lustigt att jag vaknade cirka 30 sekunder innan klockan ringer, ibland undrar man hur man fungerar. men börjar man tänka på det för mycket så kommer man få börja gå hos en psykolog inom kort.
Som jag sa börjar skolan klockan 13, och jag har faktiskt lite ångest för detta. Ärligt så tycker jag det ska bli gött att få något att göra om dagarna men ändå finns inget skönare än att vara ledig, man har liksom fler möjligheter.
Nu när skolan sätter igång igen måste jag se till att gymmandet gör det också. För det första ska jag nog byta gym, och börja träna här i min hemstad istället (tränade innan vid skolan). Känner att jag måste komma igång med träningen igen!
Ja nu är det måndag, och om man ska gå enligt rutinen ska jag börja längta till helgen redan nu. Vad gör jag? Jag går enligt rutinen!


Tagen: Stockholm med klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0