Ojoj, va de händer grejor.

Morgon igen, sovit mycket gott även om jag somnade med ångest. Men skit samma, ny dag idag. 
Idag blir det som sagt laserdome, ska faktsikt bli ritkigt roligt. Ska även se till att få en gruppbild på hela slanten, var ett tag sen nu en sådan togs. Så jag hoppas på ännu en toppen dag, jag har haft en del det senaste och hoppas att de fortsätter att bli det ett bra tag till.
Nu är det faktsitk så att det är toppen väder ute, måste säga att det är lite synd att stänga in sig i ett mörkt varmt rum då. Men det kommer bli värt ändå, att umgås med böset är det jag älskar mest av allt. Så jag funderar på att sätta mig på altan och sola lite. Men fösrt måste jag äta frukost, måste börja äta ordentligt igen! Haha, ändrade planer. Jag ska åka mc! Underbart! en nära vän till mig äger en och ska sälja den snart (fruktansvärt) så jag blev jätteglad när han frågade om jag ville åka. Så att sola blev uppskjutet till senare, antagligen till  imorgon eftersom jag måste dra runt fyra.
Dags för frukost!

 


Denna bilder passar mer än bra idag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0