Jag njuter av att andas.

Nu sitter man här på Tjörn.
I ett mysigt hus tillsammans med de sötaste tjejerna.
I ett område där självaste lugnet bor.
I en natur som är levande och vacker.

Vad har vi gjort?
Vi har varit, bara varit.
Vi har pratat, vi har pratat om allt.
Vi har ätit, vi har ätit mycket gott.
Vi har skrattat, vi har skrattat som idioter.
Vi har varit, bara varit.

Det är helt underbart att vara ifrån all skit som finns där hemma.
Det här är det bästa jag gjort på mycket länge.
Jag har kunnat andas för första gången på en väldigt lång tid.
Jag mår bättre igen, äntligen!


Kommentarer
Postat av: joella

håller med dig totalt - det var underbart och det var någonting i mig som släppte och fick mig att slappna av för en gångs skull och andas. <3

2009-08-30 @ 21:13:42
Postat av: Elina

hello ville bara medela att jag är tillbaka & mycket bättre nu efter semestern. Puss Elina

2009-09-01 @ 10:40:09
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0