Dusch Usch.!

Tror det snart är dags att börja vända på dygnet. Inte bra att somna klockan 04. och sedan vakna runt 12. kommer bli lite jobbigt att vänja sig vid skolans tider om jag fortsätter så. Visst jag har lätt för att vrida tillbaka dygnet, men nu är det lite extremt så kommer börja lite tidigare än tänkt. Kanske nästa vecka, eller veckan därpå blir det nog (då börjar några fina vänner skolan igen). Själv börjar man om tre veckor, väldigt roligt, eller inte...

Har precis duschat. Asså jag gillar inte vår dusch för fem öre! Vattnet rinner ju f*n inte ner i brunnen!!! Blir till att fixa det eller så drar jag hem till andra och duschar, kan inte ha det såhär. Vattnet rinner ju f*n över! Usch usch usch!

 


Louise Karlsson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0