Fru kost, knappast jag.

Godmorgon! Vaknade nyss. Måste faktiskt börja vrida om dygnet snart, tar dock inte så lång tid för mig att ändra på de så är ingen brådska. Idag blir det som sagt bio igen. Mycket bio nu, men jag älskar det. Och för att inte alla ska tro att jag är något Harry Potter freak (vilket jag är) så var det så att min vän inte har sätt den och hade ingen att gå med, så jag ställde upp. Haha, utan att tveka! (dessutom har jag beställt filmen, men den kommer väl om ett halvår eller något).

Idag ska jag träffa Joella en snabbis! Ska bli så kul, har saknat henne så himla mycket! Helt sjukt att jag inte träffat någon av mina klasskamrater på hela sommarlovet, jag älskar dem ju! Men det blir det ändring på på fredag (mer fakta om det kommer i senare inlägg)

FRUKOST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0