Gör mig nöjd, ta inte med kaffe!

Då sitter man hemme hos sin solstråle! Mycket myys, har ätit lite macka och druckit lite te. Mycket gott faktiskt! Men jag måste lära mig dricka mer te, för aldrig livet att jag kommer dricka kaffe (fruktansvärt äckligt).
Vi har mest pratat om hennes resa som kommer närmare och närmare (kommer snart att berätta om det). Men har även fixat hennes blogg, blev enkel och mycket fin! Hon är nöjd tror jag och då blir jag nöjd. Väldigt glad att jag fick träffat min solstråle för nu åker hon till Skåneland och umgås med roligttalade människor. Hoppas hon får det toppen, men jag kommer sakna henne. Men vi ska ses på måndag och sleepa över, myyyyyyyys!

Varför vara långsint? Får hoppas på det bästa, saknar min finaste vän...

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, det blev superfint! måndag blir mys,

tack för idag my dear!

2009-07-29 @ 22:29:07
URL: http://hejbern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0