IDIOTER!

Det var tänkt att jag, pappa och lillebror skulle åka till Frölunda torg och strosa och shoppa lite. Visst blev det så, men inte långvarigt. Varför detta undrar ni? Precis innan vi åkte upptäckte min pappa att vertyg saknades inne i vårat garage. Inte våra verktyg utan dem som min pappa säljer i hans arbete. Det var alltså inte bara min och lillebrors cyklar som blivit stulna. en Konstig stöld var det också, de har inte direkt varit smarta. Det värsta är att vi fått små ledtrådar hela tiden, som att dörren har stått öppen två gånger (detta visar att inbrottet var planerat). Men vi trodde aldrig det värsta utan bara skojade om att det spökar. Det är saker för mer än 30.000 svenska kronor som saknas! Det är mycket pengar. Men en många saker var ändå kvar, men vi tror att de kanske planerar att komma tillbaka. Vi tror nämligen att de varit här fler nätter än bara en. Cyklarna blev stulna i fredagsnatt, men pappa är ganska säker på att i alla fall de mesta av verktygen var kvar igår när han var inne i garaget, annars hade han lagt märke till det. Så stöldes känns planerad och proffsig, inte något som är gjord av småpojkar.

Jag blir så arg! Varför? Varför!? Ibland undrar man om alla äger en hjärna, kanske är något man måste förtjäna.

Kommentarer
Postat av: joella

fy faan asså. man blir så jävla förbannad. samma sak med min kamera. någon gick liksom in i huset och stal den. helt jävla sjukt.

2009-07-20 @ 20:23:55
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0