My Bucket list

----------------------------------------------------------------------------------
Här är min lista, min livslista.

Resa till Nya Zeeland.
Lära mig spela piano.
Tatuera mig.
Fotografera New York's skyline.
Ta MC-körkort.
Flyga luftballong.
Uppleva ett stort idrottsevenemang på plats.
Åka snöskoter och hundspan bland massa snö.
Se norrsken. 
Lära mig åka snowboard.
Kyssa någon i spöregn.
Finns en till, men något för privat för att publicera
----------------------------------------------------------------------------------

Såg på filmen, The Bucket List, igår ikväll. Morgan Freeman och Jack Nicholson gjorde den till en av mina absoluta favoriter. Inget slår äckta vänskap! ♥ 




Kommentarer
Postat av: joella

om man ska kyssa någon i spöregn, ska man i alla fall mer typ springa ut och kyssa någon direkt, i max en minut, och sen gå in tillsammans, för jag har hört att det är otroligt kallt att stå ute och hångla i spöregn. det blir liksom oromantiskt. hur som helst, för att göra det hela jätteperfekt går man in och myser framför brasan med varm choklad..och lite till hehehehehehehehe.

2009-07-24 @ 12:18:35
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0