Ojoj.

Nu var det ett bra tag sen man skrev något. Dags igen..

Senaste: Har varit i Varberg och campat (v.27) med de bästa vännerna, en helt underbar vecka och lyckades nog pricka in den varmaste veckan på hela sommaren!  
Efter den veckan har man träffat vänner, fixat hemma, vilat, vilat och vilat. Färgat håret har jag också gjort, Mycket Nöjd!

Idag: Fyller en av mina närmsta vänner år, Tim. Det ska firas! 

Snart: Ska på Harry Potter premiären. Som jag längtat!!! Får snart flipp om inte tiden börjar gå lite fortare!


Varberg v.27 2009

Kommentarer
Postat av: Joella

sv: jaa, vi måste ses, din lilla fis! åh, låter superkul. du kan sms:a mig om mer info eftersom jag lånar en mobil. :) pusssssssss

2009-07-12 @ 19:44:53
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: Joella

sv: självklart kommer jag ha med mig dricka, men jag, full? vad pratar du om? har jag väl aldrig varit. :P

2009-07-12 @ 23:00:50
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: Joella

BTW, lollo, har du fått mitt arbetsintyg från annika än? det är ingen brådska ännu, men känns bra att veta om det finns, att du har det. kan ju hända att hon glömt men då får jag väl påminna henne. :)

2009-07-13 @ 12:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0