Taggad till tusen

Då var de vidare i Gothia, tyska Borken vann sin grupp och får möta Elfsborg. Ska visst vara ett riktigt bra lag på pappret, men bara våra pojkar kämpar finns stor chans att de vinner. Jag gick inte på dagens match ändå, för det spöregna när mamma väckte mig och jag var typ död så. 
Men efter de kommit hem så drog vi på min kompis match. Hans lag vann med 8-0, utklassning kallas det med andra ord. Min vän fick inte göra ett skit där han stod i mål. I det andra laget hände det massor däremot, målvackten fick utvisning, det blev straff, senare blev den nyinsatta målvakten skadad och man fick sätta in en utespelare i mål. De hade inte riktigt turen på deras sida kan man säga. Aja, viktiga är att lagen jag hejar på vinner. Och även min väns lag vann sin grupp och ska spela a-slutspel imorgon. 

Nu är det inte många timmar kvar till Harry Potter! Helt sjukt att den är idag, jag som längtat så mycket ända sen de flyttade premiären som skulle ha varit i november. Så nu sitter jag här och räknar ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0