Fram and tobako

Idag har det varit mycket fram och tillbaka. Först in till stan för att hämta biljetterna för dagens bio (kommer lite om vad jag tyckte om filmen senare i inlägget), direkt efter det skulle jag till Fröken Olssons café (jag gick till cafét från Bergakungen, duktigt tycker jag!) för att möta upp Joella. Var så roligt att se henne igen, saknat henne så otroligt mycket! Men blev bara en snabbis (hämtade hennes biokort). Sedan hade jag tänkt sitta på cafét med datorn i knät, är ju fri internet uppkoppling där. Men tiden blev knapp så var tvungen att rusa, det får bli en annan dag, imorgon kanske!
Sen tillbaka till Bergakungen, då var jag lat och tog spårvagn istället, full som satan men borde man väl ha gissat när klockan är runt 17. Väl på Bergakungen tar man ut de heliga HP biljetterna! Haha, jag är inget freak! 

Sen träffa man sina bio vänner och såg Transformers 2. Var bra tycker jag, mycket action och det gillar jag. Var dock lite väl lång, var inte tillräckligt med handling för att vara så lång. Tycker filmen är grymt bra gjord, precis som sin föregångare. Själv fastnade jag nog mest för filmens ljud, både musiken och miljöljuden var ruggigt bra. Den var bra och jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0