Vad är det som blir större ju mer man tar bort?

Då satt man här igen, dagen har inte varit den bästa. Ända sen igår har jag kännt att en viss person undvikit mig, detta leder till att ett stort hål bildas i bröstet på mig. Ett hål som suger ut all min energi. Tomrummet börjar skapas när jag saknar min finaste vän, eller om något hänt mellan oss. Denna tomma yta gör fruktansvärt ont och tyvärr känner jag smärtan ofta.
Därför blev jag så glad när jag hörde av dig, massa av min erergi kom tillbaka och hålet fylldes lite p.g.a det. Tänk att en person kan göra så stor skillnad, det är läskigt tycker jag.
Men du är värd det, det kommer du alltid att vara. Snart ska jag till min finaste vän, längtar! (Hörs kanske sen, annars godnatt!) 

 


♥ Jag älskar dig min finaste vän ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0