Vatten igen.

Nu är det ny sport som gäller för mig, simning. Just nu pågår VM i rom och vi svenskar har några midaljhopp, vilket gör det hela ännu roligare. (Märkt att dagens tema är vatten)

Senare ska jag titta på lite resor till Grekland. Familjen och jag ska åka dit i början av september, vi har inte bokat än för mamma har is i magen. Min is har börjat smälta, jag vill boka så jag vet att vi kommer iväg. Behöver det! Skulle vara grymt skönt att bara vara i skolan två-tre veckor och sedan komma iväg igen.
Funderar på om jag ska åka ner till centrum imorgon, Åhlens har utförsäljning. Det är väldigt utplockat, men mamma sa att det fanns hårfärg och sådant kvar och det är något som alltid är bra att ha. 30 % rabbat är alltid något.

Händer nog inget ikväll, för jag har slutat fråga.

Kommentarer
Postat av: Yemmas

Ojoj, är det rea tillochmed på hårfärg? Då får jag nog också ta och åka dit ^^

2009-07-28 @ 19:14:48
URL: http://yemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0