27 November

20.32 (svensktid) återigen har jag inte haft tid för att skriva fören nu. Men nu sitter jag på planet på väg hem till Sverige. Skönt, måste jag säga. Alla dagar har varit så intensiva så man är helt slut. Dessutom saknar jag redan mina vänner så jag hoppas få träffa dem i helgen. 
Tidigare idag har vi shoppat, skitkul! Fick shoppat en del till mig själv och har ingen ångest alls, toppen. Tyvärr blev det lite stressshopping eftersom vi skulle äta lunch och sen hinna med bussen som går till flygplatsen. Men det gör bara att man får en till anledning till att åka tillbaka till Edinburgh.
Vi var inne i en affär som var så stor att jag och Sandra gick vilse, dessutom tappade vi bort sarah. Lyckat? Icke! Men smarta som vi är löser vi allt, så det gick bra tillslut.
Till lunch fick jag äntligen äta Fish & Chips och gott var det som väntat. Blir till att äta det i London också, mums. 

Nu finns det inget mer att berätta från dagen så nu kommer en liten sammanfattning av hela resan.

Det som var bäst med resan är:
B&B (saknar verkligen den stora mysiga sängen)
Skolan (var riktigt ball)
Slottet (vackert som tusan)
Shoppingen (är alltid lika roligt)
Själva Skottland.
Jag sa ju att jag tycker att skottland har ett tema som beskriver mig som person. Med det menar jag att Skottland består av många höga berg och djupa dalar. Precis så som mitt liv är, mitt humör går upp och ner. Därför känner jag att jag hör hemma där. Blir helt klart till att åka tillbaka en dag. 
Jag är nöjd, mycket nöjd.

PS. ”Grattis pappa! Hoppas du haft en toppen dag, även om dina två favorit personer inte är hemma (lillebror är på DH) DS.



Detta var vad jag köpte, undantag halsduken som vi fick från skottarna.

Den stora affären som jag och Sandra gick vilse i var lagom julsmyckad.

Vid jul likar Edinburgh Roller Coster lite grann, haha




Kommentarer
Postat av: caroline the freaakkkking american

va kul att du hade det bra! eller ballt kanske jag ska säga? BALLLLLLLLT! och jag kunde ju nästan känna att du var e timma närmare... hahha nej kanske inte men det hade ju varit ballt om jag hade gjort det ! och fina grejer du hade köpt också, jag tycker linnet är skitsnyggt! nu får vi snart skypa så du kan ge mig alla detaljer ;) LOOVE

2009-11-28 @ 18:19:28
URL: http://hejbern.blogg.se/
Postat av: joella

haha jag trodde du menade att du var lik skottland på det sättet att du gillade skotsk-rutigt! haha vad fel jag hade. men ja, mkt sant, ditt humör går upp och ner mycket. ni verkar iaf haft en mycket intensiv men underbar vecka. skottland verkar väldigt vackert, påminner mig om den engelska landsbygden, precis i min smak! är jätteglad för dig och sandra som fick åka iväg på den här resan, tror det gjorde er gott. :)

2009-11-28 @ 19:28:41
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhh, jag längtar redan tillbaka :D

2009-11-28 @ 22:24:19
URL: http://kokoronomahou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0