Bolle!

Ännu en dag i konsumtionens värld. HARREGUD, projektet tar över mitt liv. Nä inte riktigt men det kommer verkligen bli massa tjöt om detta. Vi konsumerar för mycket...bla,bla,bla.... Men vi ska konsumera mera...bla,bla,bla. Ja ni förstår, ingen koll alls! Det jobbigaste är att vi inte vet vad vi ska jobba med eller hur vi ska jobba med det, men det får vi nog reda på någon gång. 
Idag efter skolan åkte projektgruppen (det stora projektet) till Bollebyggd för webbkonferens med Skottland. Det var första gången man gjorde det, så det var rätt kul. Dessutom fick vi reda på att vi ska besöka Edinnburgh Castle när vi är i Skottland, då skrek jag YIPPIE!!! Det ska bli riktigt nice! 
Jag kan verkligen inte förstå hur man vill bo i Bollebyggd. När vi var klara skulle jag och Sandra ta bussen hem, det visade sig att det inte gick någon fören två (!) timmar senare. Då tittade vi inte bara till Mölnlycke, utan till Göteborg också! Aja, deras val. Men inte kul att ta sig hem på kvällen asså.

Dagens roligaste:
Joella - jag har fått en finne i nacken, den gör on....
Jag - Jag med!
Emma - Jag med!
Sandra - Jag med!


Hahaha, ja som ni förstår blev det en hel del skratt efter det där. 
Man blir som man umgås.

Kommentarer
Postat av: jo

HELT SJUKT DET DÄR SISTA :P har liksom aldrig haft en finne i nacken förut!

2009-11-04 @ 16:17:37
Postat av: Joanna

vilken kanal går den på ? :)

2009-11-04 @ 22:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0