Djupa Dalar & Höga Berg.

Började med sovmorgon idag, riktigt nice! Men sen bar det av mot soppor, blö. Åkte till renova (en återvinningscentral) för ett studiebesök, sjukt tråkigt och så luktade det äckligt dessutom. Men jag fick träffa mina söta tjejor igen, så det var ändå värt det. Varför vi var där? För de närmsta tre veckorna kommer det att stå projekt på schemat, denna gång Hållbar utveckling. Vi får se hur roligt det blir.
Efter det roliga (!) besöket bar det hem genom mörka Göteborg. Shit vad mycket tröttare man blir när det blir mörkt ute så tidigt, men det är väl meningen med hösten antar jag. 
Nu är jag på väg ner i dalen igen och vad det beror på vill jag inte tala om. Med det kommer vara bättre om cirka tre veckor, för då ska jag till Edinburgh!


Edinburgh, längtar som tusan!

Kommentarer
Postat av: caroline

vänta nu, ska ni till löndon eller edinburgh?

2009-11-02 @ 23:30:29
URL: http://hejbern.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ahh! Vilken lockande bild! Jag längtar!!!

2009-11-06 @ 17:29:56
URL: http://kokoronomahou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0