PARTAY!!!!!

Jao, har inte alls varit pepp på att skriva och det har inte hänt något viktigt direkt så det gör inget.
Men de senaste dygnet har de faktistk hänt lite grejor. Igår blowlade jag och det var redigt roligt! Spelade ihop med fotbollsfolket och det gick faktiskt ganska bra. Helt klart något man får göra oftare, för det är riktigt kul. 
Senare på kvällen blev det Partay! Sjukt roligt hade jag hela kvällen ihop med de trettiotal gäster som var här. Det blev dans och massa skratt, precis som jag vill ha det! Dock skadade jag mig själv, så nu har jag ett fint skrapsår på ryggen. Nice när man märker det typ en timma efter händelsen inträffat, men alkholen har ju sina egenskaper. Av någon anledning blir det alltid någon typ av drama på mina fester, men på ett eller annat sätt ska väl det vara en del av upplevelsen. Aja, hade som sagt grymt kul, tack:

Oskar, Frida, Buller, Manda, Marcus, Calle, Alex, Linus, Tim, Joanna, Julia + 3, Gabbe + 2, Anna, Elin, Emil, Hampus, Christian, Jossan, Tessan, John, Tobbe, Andreas, Nathalie, Joella, Sandra, Sarah, Johanna, Ella, Niklas, Danne.
Som sagt, vi var en del.


Fan va hemsk, men jag älskar dig!


Fin, finaste tjejorna!


Dans, dans, dans, även den fulaste dans!

Bästaste vänner!

Skrämande snyggt!

Hampus är sjuuukt snygg här!

Redigt hemsk, men måste visa mina fina pekningar. "Oskar vi håller oss till vår plan i framtiden också!"

FINA FINA FINA, mina älskade tjejor!

Hahahaha, gud vad jag skrattar!

Ingen komentar....

Här är beviset på folket folk, sjuuuukt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade sjukt roligt denna kväll Lollo :D:D Ser fram emot fler fester ;)

2009-11-16 @ 21:49:53
URL: http://kokoronomahou.blogg.se/
Postat av: Yemmas

Haha jösses alltså ;) Haha, snyggt av personen att visa rumpan ;D Men det låter som en kul kväll! :D

2009-11-17 @ 16:49:19
URL: http://yemmas.blogg.se/
Postat av: Manda

Hmm, Jag ser antingen galen eller uttråkad ut på alla bilder. Detta är en av anledningarna till att jag ska hålla mig BAKOM kameran. Speciellt i kombination med alkohol!!!!!! HAhahahahaha. Gillar dock tims och min bild. Den påminner lite om de två teatermaskerna - ledsen och glad. roligt!! Det var helt planerat... hrm ses på torsdag babe!

2009-11-18 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0