Nov. 7, 2009

Trädgårn! Helt klart värt ställe alltså. Var där igår när Christian fyllde myndig tillsammans med lite vänner. Och fan va gött det är med kontakter. När vi varit inne ett tag så träffade vi Jossan och Tessan, de hade stått i kö i en timma. Vi kom dit senare men kom in fortare, det tack vara VIP som gryma jag fixat! Plus att jag kom in gratis, ännu bättre! Men det var riktigt kul även om kroppen inte var på topp. Även om man gör det varje gång så blir man lika överraskad då man träffar folk man känner, men det är nice! Vad som inte är nice är öl, men det var de ända jag drack, det är la lika bra att lära sig tycker jag.
Jag har bestämt mig för att stämma Västtrafik! Busschaförer har inte så mycket att tänka på, men ändå lyckas de med att göra fel! IDIOT!!! Om du inte vet det så går inte 754 samma väg som 753! Aja, dags att släppa det, ska bara stämma dem först.

Idag blir det nog en lugn kväll, killarna ska nämligen ha Gaynight = jag får inte träffa dem. Och när dem är upptagna har jag ingen att vara med. Nä det är inte sant, men de flersta av mina närmsta vänner är faktiskt killar. Så de blir nog som sagt en lugn kväll, fast jag har haft fel förr.







Dans Dans Dans!
Så ska de se ut snart igen!


Kommentarer
Postat av: joella

Hahahahahahaha! Tredje bilden! Jag ser ut som en apa???? Hahaha! Jisses, din 18-årsfest var riktigt jäkla rolig - älskar att se tillbaka på bilderna!



lollo gud vad jag skrattade när jag läste att "killarna ska ha Gaynight" hahahaa! jag förmodar att du menar guys night eller nåt men hahaha! gaynight!

2009-11-07 @ 21:27:44
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: joella

sv: hahaha ännu roligare ju! :P

2009-11-07 @ 22:51:41
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: Manda

2009-11-08 @ 13:10:34
Postat av: Lollo

Vet tyvärr itne vad jag ska ge för svar på det Manda ;)

2009-11-08 @ 18:35:08
URL: http://serpentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0