Tagg!

Nada speciellt har hänt, så ser ingen mening att skriva egentligen. Eller jag har lyssnat på Manda när hon sjöng, mycket bra! "Du är duktig din söta sak!"
Humöret vet jag inte riktigt vart de ligger, är faktistk ganska tom. Blir nog bättre på lördag, tagg!
Jo just det, Christian min fina vän har tagit körkort. Så jag åkte lite med honom nu på kvällen och han har en mycket bra förare måste jag säga. Haha, han såg så stolt ut när han kom innanför dörren och leendet gick upp till öronen.



Jag vet inte men jag känner mig inte hel utan dig.
Allt stannar inom mig.
Jag saknar dig.
Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: caroline

AAAAW, du är ju ändå bra ! jag saknade dig massa också !!!! va kul med christians kkörkort :) han blir min personliga chaufför när jag kommer hem!

haha, jag trodde att joella fixade din blogg?

2009-11-10 @ 00:00:00
URL: http://hejbern.blogg.se/
Postat av: caroline

haha, varför är hon dum? ;)

2009-11-10 @ 14:52:54
URL: http://hejbern.blogg.se/
Postat av: Manda

Tack!! Men det kunde gått bättre. Nästa gång... antagligen om några veckor! Vi kanske får en spelning på universeum i slutet av nov. Om jag inte sa det igår.



See ya on torsdag!! pussilusk

2009-11-10 @ 19:35:19
Postat av: joanna

den är överskattad på alla nivåer som går att överskatta något! ses imogon, puss :)

2009-11-14 @ 00:43:51
Postat av: Yemmas

jag har tittat på internet, på ett par sidor. och det verkar faktiskt finnas en hel del uteställen som har 18års gräns :P Men vem vet ^^

2009-11-15 @ 17:16:34
URL: http://yemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0