Life.

Lollo är sjuk. Japp det är jag, men inte så farligt, jag är förkyld, har ont i halsen och trött i kroppen. Har egentligen inte tid att missa i skolan, fast tror det är bättre jag vilar upp mig nu så jag inte är sjuk på viktigare dagar som kommer senare. Jag hade även glömt att göra läxan, så kanske var lika bra.
Igår i skolan hade vi fler föreläsningar. Det kom en kvinna som berättade om sitt år då hon hade köpstopp. Tänk er ett helt år (!) utan att få shoppa alls (Caroline, hade du klarat det? Hahaha). Som jag sagt tidigare så kommer man att bli hjärntvättad av allt detta tjöt. Jag tror faktiskt att jag kommer dra ner på de onödiga köpen, för man kommer att se det ur ett annat perspektiv.
Efter skolan igår var jag med min bästa vän. Oskar kom och hämtade mig i skolan (Snällt!) och vi stack hem till honom. Som vanligt tittade vi på film, en som jag inte vet namnet på (sjuk film) och "Flickvänner från förr" (Matthew McConaughey var äckligt snygg i denna filmen), under denna filmen satt jag hela tiden och tänkte på klassikern "A Christmas Carol", filmen var nämligen upplagd på samma sätt. Resten av kvällen bestod av prat och skratt. Jag är glad över att vi fått den relationen vi har idag, du är min bästa vän och jag tror även att jag är din...?
Bra dag, tack!


Tack för en bra dag!


Vet att det nu var några dagar sen jag jobbade på Halloween festen, men här kommer bilder från kvällen!



Ja, jag är svarthårig och Frida är farlig!
Kanske inte bästa bilden på killen, men faaan alltså...


Kommentarer
Postat av: Manda

Så det var HAN!! jag satt just och funderade på det. Han var jättesöt men jag hade inställningen att killen var något i stil med edward cullen (som han beskrivs i böckerna). Misstolka inte! Han var jättesöt, verkligen.

2009-11-05 @ 14:59:18
Postat av: Manda

gillar din lilla pose i bakgrunden föresten :P

2009-11-05 @ 15:00:30
Postat av: Lollo

Haha, japp det är han verkligen och jag blev sur! ;) Nepp, inte riktigt Cullen stil, hehehe.

Japp, min pose är nice :D

2009-11-05 @ 16:51:59
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: caroline

Det hade jag absolut aldrig klarat ! GOSH NOO,

ni är snygga och du ser jätteporrig ut i svart hår !!

love

2009-11-06 @ 00:11:34
URL: http://hejbern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0