London Baby!

TJOHO!
Jag är bakis idag, min första bakfylla! Haha, jag vet, helt sjukt. Men jag åt inte något på hela dagen igår typ så det är inte konstigt att jag känner mig lite borta. Drack så mycket gjorde jag inte heller, jag jobbade ju för fan, och kul var det. Jag och Frida var sjukt snygga i vår utklädnad (bilder kommer när de lagts in på datorn). Vi jobbade ihop med en kille vid namn Kristoffer. Hur skön kille som helst och väldigt söt dessutom (självklart upptagen -_-).
Pengar ner i fickan till LONDON, nice!

Idag spelade killarna korpen, ingen idé att prata om det.
Idag avgjordes vem som fick SM-guld, ingen idé att prata om det.

Kommentarer
Postat av: Joella

nu vet du hur det känns iaf! :P för mig är det helt vidrigt...och du, testa aldrig PMS + bakfylla. Det blir rena depressionen, ville nästan ta livet av mig (okej, så allvarligt var det inte, men jag kan ju iaf säga att DET VAR INGET LJUS I TUNNELN).



gött med london-pengar! själv är jag bortskämd och seg så önskar mig i present ist :P



du skulle sett stan idag. alla fotbollsnördar SKREEEK hela tiden till alla och varandra! jag kände för att ställa mig mitt i vimlet och skrika. "jag haaatar fotboll!" men natha trodde jag skulle bli nerslagen så jag gjorde inte det.

2009-11-02 @ 00:22:18
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0