Magnifikt

Idag blev det till att jobba på Scandinavium. Var riktigt roligt måste jag säga, Tack Nea!
Fick gå omkring med snygga masker framför ansiktet (har tyvärr inga bilder) och sälja program, dvd och CD-skivor. De innehöll material från Saltimbanco, som är den mest vackra och färgglada cirkusen jag sätt (när showen pågick hade man inget att göra, så då kunde man lika väl titta på den). Den var verkligen grym och utövarna var fantastiska, det var många gånger man satt med öppen mun av förvåning. Jag tycker även om att de gjorde publiken delaktig, helt klart ett extra +. Hehe, jag vet en kommer kommer bli avundsjuk när jag berättar att jag sätt showen, sorry Fridis.
Det var gött att tjäna lite extra cash som antagligen kommer att gå till julklappshopping. Det är bara att ringa igen om du behöver mig Nea, jag kommer snabbt som blixten!








Ja ni ser...
Färgglatt
Vackert

Magnifikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0