Milk och glass

Godmorgon alla människor!
Inatt har jag sovit fruktansvärt gott, och drömmarna ska vi inte prata om. Usch va de kan vara verkliga ibland alltså!
Igår hade jag jättemyys med Bern, Ella (Grattis bruden!!!) och Sofia. Vi åt massor av Ben & Jerry glass, såååå gott. Vi tittade även på filmen Milk, jag rekomenderar den verkligen. Sean Penn spelar den första öppet homosexuella politikern Harvey Milk, historien bygger på en sann händelse. SE! 
Även idag ska jag se en bra film, det säger i alla fall typ alla, "Männ som hatar kvinnor". Jag vet jag är lite efter tvåan har ju till och med kommit. Men ikväll ska jag se denna med lite vänner, för jag vägrar att se den själv. Jag har en känsla av att jag kommer bli arg när jag ser den, men jag får ta och kontrollera mina känslor.

Nu ska jag äta en pirog, sen blir det dusch, sen diska, sen fota lite och sen blir det film för hela slanten.

Harvey Milk tillsammans med sin pojkvänn Skott Smith.

Kommentarer
Postat av: Joanna

haha men lollo du får helt enkelt inte påminna mig ;) jag förlorade 3 år med detta korta håret!

2009-10-27 @ 20:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0