Greece! Äntligen!

Inte mer än timmar kvar! Om mindre än ett dygn sitter jag på ett plan till varma Grekland. Åhh det ska bli så underbart! Komma bort från all skit, komma bort från allt. Jag har en plan, jag ska reparera mig själv därnere.

Det ska bli så härligt att kunna hoppa ner i en svalkande pool eller varmt hav.
Att sitta på en solstol med musik i öronen och en bok framför sig.
Att äta god grekisk mat och glöm inte den goda hotelfrukosten!
Att varje dag känna tt man bli brunare och brunare på kroppen.
Att kunna sträva omkring på gator man aldrig tidigare skådat.

Åhhhh, jag längtar som bara den! Håller på att dö av längtan.

Fick dock gå hem från skolan idag, känner mig inte riktigt fitt for fight. Halsen söpkar och huvudet är inte på topp. Jag hoppas på något sätt att det är för att ajg är spänd inför resan så det försvinner snart! Jag vill verkligen inte bli sjuk där nere, det får bara inte ske! Men jag ska bli positiv (en av sakerna jag ska reparera) så jag hoppas på det bästa och det hjälper ofta vid sjukdom.
Jag vill hälsa min sötnos Nathalie krya på dig eller liknande. Hennes häst har trampat henne på foten, aj aj aj. Som tur var var inget brutet, men det gör ändå ont. Synd jag inte fick säga hejdå till dig idag innan jag åker, men tack för ditt mycket gulliga sms. Kommer sakna dig, precis som alla mina andra älskade vänner. Det kommer vara den tuffa biten med resan. Jag har väldigt lätt för att sakna människor, men det är bra en vecka och bara två dagar efter min hemgång ska jag ha PARTAJ! Fest för min återkomst! Haha, nä men lite Partaj för vänner som fyller år blir det. 
Aja, idag blir det till att packa, packa, packa, packa och packa. Ska även göra lite andra småsaker men inget vidare viktigt. Det ända viktiga är att se till att man får med sig allt det man vill.
Nu ska jag se några avsnitt av "How I meet your mother" efter det ska jag, det vet ni redan, packa!


♥ Jag älskar dig! Så mycket! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte:



Att se ner på din kropp i vattnet och inse hur otroligt klart vattnet är.



Att äta grekisk sallad och att äta gyros, glöm för guds skull inte gyros! Mycket billigt och fantastiskt gott.



Att fota höll jag på att skriva, men det är klart som fan att du kommer fota.



Men glöm inte att ta ner kameran en liten stund, se dig omkring och bara SE. Bara vara.



2009-09-02 @ 16:48:22
Postat av: Joella

Ojdå, ja, det var jag som skrev det där ovanför.



Glöm inte heller att grekerna kommer glå som dårar på dina brööööst tjejen! Gör fuck you till bilarna i alla fall.

2009-09-02 @ 16:49:32
Postat av: Caroline

ÅÅÅH HUR MÅR DU????? tell me everything, jag är övertygad om att det var helt underbart, är du helt råbrun ? jag har faktiskt fått lite bränna, STOLT TJEJ !

saknar dig min balla vän ! hoppas att du hade the time of your life i grekland och att alla greker älskade dina boobs ! love

2009-09-10 @ 06:02:16
URL: http://hejbern.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dej med din lilla fubbis (eller hur det nu stavas om det finns ett ord??) jag e grymt avundsjuk, men du är verkligen värd det, jag önskar bara att jag oxå va med =)

2009-09-11 @ 18:30:04
Postat av: Natha

det innan va från mej =)

2009-09-11 @ 18:31:19
Postat av: Anonym

det var riktigt roligt :D tack för en trevlig kväll! <3

2009-09-13 @ 16:27:30
Postat av: joanna

på mobilen :D orkade inte lägga in den..

2009-09-13 @ 21:37:20
URL: http://cafejoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0