Watching the cars as they go by

Då var det inte mycket av lovet kvar, men jag överlever. Vill dock ha hem Tobias!

Idag har vi lyft bröte från altanen, (äntligen har vi en uteplats igen!) och nu på kvällen har jag faktiskt jobbat, lite extra cash är alltid nice nu i student och restider. 
Men jag tycker verkligen att Västtrafik är dumma i skallen, tåg som bara går en gång i timman?! Dock var det värre igår, bussarna från Mölnlycke slutar gå 01.00 tror jag, självklart hann jag inte med den. Vilket innebar en lååång promenad hem, men det var ganska så skönt. Fast inte särskilt uppskattat när man berättar för folk att jag gick själv hem. Rätt så hemskt ändå, att folk blir vettskrämda och säger till på skarpen att man inte ska göra om det, bara för att man gick hem själv klockan 02.00 på natten. Aja, får la låta bli att göra om det för deras skull.

Men nu måste jag sova, lillebror (GRATTIS till honom, fyller 15 idag! eller igår om man tänker efter) och jag ska iväg på korpenmatch och det är samling klockan 10, TIDIGT!!! 

Med andra ord, godnatt! <3

 

 


Grattis din konstiga prick!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0