Åter in till stan.

Godmorgon allesammans. Sovit gott? Det har jag, och började även dagen med en god frukost. Om den är nyttig vet jag inte, men den består i alla fall av lingongrova med ett stekt ägg som pålägg. Med en mätt och glad mage tänkte jag strax ge mig in till staden, där ska jag träffa Joella för att ta en fika och kanske shoppa lite smått. Ett par ärenden ska jag ta hand om i alla fall.
Senare sticker jag till Tobias för att tillbringa natten där, får se om jag bloggar något mer idag. Det beror på om han lånar ut sin nya dator till mig.

Men nu måste jag strax springa till bussen, och jag är inte ens riktigt klar än. Ha de finast!

 


Joella och jag i London. Åhhh, jag saknar London så mycket! (blir ett inlägg om det imorgon)


Kommentarer
Postat av: HANNAS - Bli veckans blogg!

Hej :D allt bra med dig?

2010-08-20 @ 19:16:36
URL: http://hannas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0