En gång i tiden.

En gång i tiden var man blond. Fråga mig inte varför jag valde att bli det, det var bara lite kul att testa på liksom. Men idag vet jag att jag trivs mycket bättre i brunt hår, dessutom väldigt mörkt brunt hår. Så det är motsattsen till det jag testade så att säga. 

Idag känner jag att jag verkligen vill utvecklas som fotograf. Jag tänker börja spara till en ny kamera och annar utrustning. Dessutom ska jag börja ta tag i mina fotoidéer så att jag lär mig något, framförallt vill jag bli bättre på porträtt foto. Jag hoppas att jag snart får hem min fjärrutlösare som jag köpte på Tradera, då kan jag börja fotografera lite självporträtt lättare också. Så äntligen har min utveckling börjat!

Förresten, vad tyckes om min nya header?


Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55mm f/3.5-3.6 | Blonda jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0