Ett steg fram

Tro det eller ej men jag har faktiskt sökt ett jobb idag. Fick ett litet tips från gulliga Nathalie att Coop söker personal i en butik som precis öppnats i Göteborg, så det var bara till att skicka in CV och ett personligt brev. Hoppas, hoppas, hoppas!

Har även hunnit träffa min solstråle Caroline idag, skrattar alltid lika mycket så fort vi ses. Tror jag ska fråga henne om hon vill ställa upp på att vara modell för en fotografering jag tänkt att göra. Ett fint motiv som samtidigt kan komma med egna idéer, vilket alltid är bra när man håller på att utvecklas.

Nu ska jag ta och kolla lite mer jobb och efter det prata med Tobias lite tänkte jag, ha det finast!


Något jag vill och behöver ha i min ägo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0