John Blund är påväg

Fick sölt lite fler jobb idag till och med, något som bara är några få dagar i veckan. Men det är ju bättre än inget alls tycker jag. Och undertiden kan man ju leta annat jobb där man får mer tider.
Ja ni märker säkert att jag är väldigt sugen på att hitta jobb, och ja det stämmer verkligen. Jag behöver pengar, för det finns så mycket jag vill göra. Jag vill kunna shoppa, köpa kamerautrustning, resa mer och framförallt dlytta hemifrån och bo någonstan med Tobias. Jag känner att jag är redo för det nu. Jag har aldrig riktigt varit sugen på att flytta och bo någonstans själv, även om säkert det är en erfarenhet i sig. Men nu när jag har Tobias är jag verkligen sugen på det.

Så därför vill jag ha ett jobb. Sen komemr jag antagligen gå tillbaka till studierna om ett eller två år, för jag vill fortfarande syssla med Event. Det är mitt mål.

Nu är trött så det är dags att sussa för min del, man kanske ska börja vända tillbaka dygnet. Dock vet jag att jag inte kommer göra det, för trots allt jag är en kvälls- och nattmänniska.
Sov gött nu och Ha det finast!

 

Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55mm f/3.5-3.6

Fotograf: Tobias


Kommentarer
Postat av: Anna

godnatt ! haha ;D

2010-08-20 @ 01:33:05
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0