Lite tid hela tiden

Det blir inga bilde från igår, varför? För att min kamera dog, och dessutom har jag inte hittat sladden än. Kanske blir så att jag köper en nu när jag ska till Frölunda Torg om några minuter. Där ska jag kolla på skor och mobil bland annat.

Gårdagen var jätte trevlig. Jag och mina föräldrar åt först på Hard Rock och sen spelade vi även bowling där. Det är lite speciellt, för de har inga vanliga bowling banor. Det är som vanligt när det gäller klot och hur man kastar och sånt, men själva banan har bara halv och sen fortsätter klotet på en datorskärm där käglor står uppstälda. Så känslan är desamma vid själva kastet men sen är det helt annorlunda. Och shit vad jag suger på bowling! Harregud, det finns inte ord för det alltså. Dock slutade jag min andra serie ganska bra, med en strike, en spare och ännu en strike. Men det var ändå roligt att göra något ihop med mamma och pappa, det var väldigt längesen.

Kvällen avslutades hos Tobias. Där satt jag, Tobias och hans pappa uppe till halv tre och pratade om hans pappas och brorsas resa till New York. Blev inte alls de minsta sugen på att åka dit!

Nä nu måste jag dra mig, annars åker mamma utan mig. Ha de finast!

 

Bild tagen av Manda när hon var i New York i våras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0