Rocka hårt!

Godmorgon! Det blev en god natt sömn inatt. Dock dröjde det ett tag innan jag somnade, låg och lyssade på skyfallet som föll utanför, mysigt!
Än så länge har inte så mycket blivit gjort, frukost och sådant bara. Men snart ska jag dra mig hemmåt så att jag kan göra mig klar för kvällen. Ikväll ska jag, mamma och pappa till Hard Rock och bowla och äta något gott. Lillebror ska nämligen ha lite folk hemma. Tar med mig kameran och hoppas på att jag hittar sladden så jag kan visa er bilder ikväll.
Nu ska jag snart till bussen så måste dra mig, en en fin dag!


Eftersom jag inte är på min dator med mina bilder så får det bli en bild på en söt koala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0