Lite blandat

Hello!
Idag har jag träffat Frida, det var mycket trevligt. Fick lite hjälp med jobbansökan och fick iväg några faktiskt, duktigt av mig! Dessutom gjorde vi något som vi inte gjort på flera år, bakade chokladbollar. Tyvärr hade vi ingen garnering men de blir mycket goda ändå. 

Idag fick jag också mina bilder från Fuji, Alla bilder var mycket fina och bra. Så nu ska jag sätta igång med min scrapbooking igen, vill verkligen bli klar med allt. Jag menar tänk hur roligt det blir när jag blir äldre och vill kolla igenom dem, det är ju så mycket roligare när man fixat allt själv. 
Resten av kvällen kommer spenderas framför tv, det är ju fångarna på fortet idag. Vilken nostalgi, det ska bli riktigt kul att se om de lyckas få programmet lika bra som man tyckte förr i tiden. 

Men innan det ska jag kolla runt i lite online butiker, om jag köper något får vi se. Ha de fint!


Hahaha, den här bilden hittade jag idag när vi i familjen letade olika hundraser. En flygande mopp men samtidigt så himla söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0