Inte mycket mer.

Dåligt med uppdatering idag. Verklige dåligt av mig. men idag har jag velat bli klart med traskriberingen och det blev jag nu. Så inom ett par dagar så hoppas jag få in lite pengar på kontot, toppen! 

Jag har inte så mycket att säga idag, så det får räcka så. Förutom att det kommer ett inlägg med lite bilder ikväll. Tog lite nya vask bilder hemma hos Tobias, denna gång med äpplen. Bilderna ligger fortfarande på kameran så jag får hoppas på att någon blev bra. Ha det finast!


Här kommer lite bilder jag tog häromdagen på vår nu så himla fina buske utaför huset. Just nu har de en så himla fin färg, speciellt när sensommarsolen skiner på dem.

 

Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55mm f/3.5-3.6


Kommentarer
Postat av: therese

Sv; Hihi ja hon är en riktig charmig tjej :D Tycker också Tindra passar henne, bara pojkvännen som tycker det är en krångligt namn (hur kan det vara krångligt?) och säger att man inte kan ha smeknamn på henne. Men jag fick igenom min vilja ändå ;)

2010-09-07 @ 22:15:07
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0